Amonthia https://amonthia.com/forum/ |
|
Mathisek - VYHOVENO https://amonthia.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=3855 |
Stránka 4 z 4 |
Autor: | Mathisek [ 26 led 2015 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
diky moc Andy |
Autor: | Mathisek [ 26 led 2015 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
tak se chci pochlubit takove moje male viteztvi ... ted se muzu venovat ostatnimu |
Autor: | Johnny Knoxville [ 27 led 2015 01:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Mathisek píše: tak se chci pochlubit takove moje male viteztvi ... ted se muzu venovat ostatnimu Gratulace |
Autor: | Nagash [ 27 led 2015 06:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Za tohle by jsi zasloužil nejmíň metál |
Autor: | Deacon Frost [ 27 led 2015 07:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Mathisek píše: tak se chci pochlubit takove moje male viteztvi ... ted se muzu venovat ostatnimu Gratuluju |
Autor: | Andy [ 27 led 2015 07:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Výborně, Mates. Dobrá práce. Potom koupím nějaký ty koníky bo lamy |
Autor: | Tomino [ 27 led 2015 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Gratuluji |
Autor: | Arcichalid [ 27 led 2015 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
GZ ! uz ted jsi dokazal s tamingem vic nez ja za celou dobu na DP |
Autor: | Bulik [ 27 led 2015 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
...velká gratulace,ted už to snad dodělám taky:D |
Autor: | Deacon Frost [ 30 led 2015 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Mathisek píše: Tak kdyz jsem se bavil s Marou tak to je spis hodne tvrdej trest ... malo lidi na dp to dalo ... no uvidime co se mi s tim podari vykouzlit moc sanci tomu nedavam Zkus napsat znovu Tomovi, nějak to vyřešíte. Jinak možná mu to vezme chvíli než odpoví, stěhoval se a nemá momentálně internet doma. |
Autor: | Tom [ 31 led 2015 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Za tvé úsilí a vytrvalost, s jakou jsi se pustil do trénování tamingu jsem byl pověřen naším bohem Amonem, abych ti zrušil přidělený úkol Martina. Věřím, že ti tento skill odemkne spoustu netušených možností, které tak tvá postava získala a že ti a celé guildě bude jen a jen ku prospěchu. Uvidíš, že jsi svůj čas investoval správně |
Autor: | Mathisek [ 01 úno 2015 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
tak to je skvela zprava ... urcite se o to i tak pokusim ale jsem rad, ze to neni podminkou meho dalsiho pripadneho postupu ... ted jsem se dal na poisonin tak uvidime ... je to taky slusnej opruz |
Autor: | Tom [ 16 bře 2015 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Adept LOCK |
Autor: | Andy [ 31 bře 2015 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
,exec lootuj false - neřeže předtím ,exec lootuj true - řeže Kód: using System;
using System.Collections.Generic; using Phoenix; using Phoenix.WorldData; using Scripts.DarkParadise; namespace Moje { public class MyLoot { public const ushort SpidersSilk = 0x0F8D; public const ushort Corpse = 0x2006; [Executable] public void RizniVse() { UOItem cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x10E4); // draw knife if (!cutter.Exist) cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x0E87); // vidle if (!cutter.Exist) cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x1405); // war fork if (!cutter.Exist) cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x2119, 0x0530); // bastet rezatko if (!cutter.Exist) { ScriptErrorException.Throw("Cannot find anything to cut with."); return; } foreach (UOItem item in World.Ground) { if (item.Graphic == Corpse) { Notoriety notoriety = CorpsesNotoriety.Get(item, 5000); switch (notoriety) { case Notoriety.Unknown: UO.PrintWarning("Unknown notoriety of {0}. Corpse skipped.", item); break; case Notoriety.Criminal: case Notoriety.Murderer: case Notoriety.Neutral: item.WaitTarget(); cutter.Use(); UO.Wait(500); // TODO break; default: break; } } } } [Executable] [BlockMultipleExecutions] public void Lootuj(bool rezat) { if (!Aliases.RecevingContainer.IsValid) { ScriptErrorException.Throw("RecevingContainer not set."); } //ScriptErrorException.ExceptionEnabled = false; World.FindDistance = 6; UO.PrintInformation("Loot started"); if (rezat) RizniVse(); //UIManager.Reset(); foreach (UOItem item in World.Ground) { if (item.Graphic == Corpse) { if (CheckCorpse(item)) { if (!item.Opened) { item.Use(); UO.Wait(500); } LootujMrtvolu(item.Items); } } else if (item.Graphic == SpidersSilk && item.Color == 0 && item.Amount < 2) { continue; } else if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color))) { item.Grab(); UO.Wait(300); } } UO.PrintInformation("Loot finished"); UklidBagl(); } private void LootujMrtvolu(ItemsCollection collection) { foreach (UOItem item in collection) { if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color))) { //Journal.Clear(); item.Grab(); //Journal.WaitForText(true, 5000, "akce skoncila"); UO.Wait(500); } } } private struct ItemType { public ItemType(Graphic graphic, UOColor color) { Graphic = graphic; Color = color; } public Graphic Graphic; public UOColor Color; } private List<ItemType> lootTypes; public MyLoot() { lootTypes = new List<ItemType>(); AddType(0x0F3F, UOColor.Invariant); // Arrow AddType(0x1BFB, UOColor.Invariant); // Bolt AddType(0x0E29, UOColor.Invariant); // Bandages AddType(0x0F8D, UOColor.Invariant); // SS AddType(0x0EED, UOColor.Invariant); // Gold Coins AddType(0x0F7B, UOColor.Invariant); // BM AddType(0x0F7A, UOColor.Invariant); // BP AddType(0x0F84, UOColor.Invariant); // GA AddType(0x0F85, UOColor.Invariant); // GI AddType(0x0F86, UOColor.Invariant); // MR AddType(0x0F88, UOColor.Invariant); // NS AddType(0x0F8C, UOColor.Invariant); // SA AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor AddType(0x1bd1, UOColor.Invariant); // Peri AddType(0x0F78, UOColor.Invariant); // Batwings AddType(0x0F87, UOColor.Invariant); // Eyes of Newt AddType(0x14EB, UOColor.Invariant); // Treassure Map AddType(0x0E80, UOColor.Invariant); // Poklad AddType(0x0E76, 0x049A); // Pytlik AddType(0x097A, UOColor.Invariant); // Alligator Hide AddType(0x097B, UOColor.Invariant); // Snake skin AddType(0x097C, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej AddType(0x097D, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt // AddType(0x1078, UOColor.Invariant); // Hides AddType(0x1F13, UOColor.Invariant); // skillpointy AddType(0x0E34, 0x0000); // Blank Scroll AddType(0x0F20, UOColor.Invariant); // Tourmaline AddType(0x0F8E, UOColor.Invariant); // Serpent Scales AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor AddType(0x0F91, UOColor.Invariant); // Wyrms Heart AddType(0x0F80, UOColor.Invariant); // daemon bones AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); // bones AddType(0x0F83, UOColor.Invariant); // Executioner's Cap AddType(0x108A, UOColor.Invariant); // Ring AddType(0x1086, 0x0000); // Bracelet AddType(0x1088, UOColor.Invariant); // Neclase AddType(0x1848, 0); // Elixir DOPLNIT BARVY, NEDAVAT INVARIANT KVULI MYSTIKU //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); // AddType(0x139A, UOColor.Invariant); // Statue AddType(0x0F82, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F7D, UOColor.Invariant); // AddType(0x0E9C, UOColor.Invariant); // Drums AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Harp AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Lute AddType(0x14ED, UOColor.Invariant); // Deed 1 AddType(0x14EE, UOColor.Invariant); // Deed 2 AddType(0x0F7F, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F7C, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F89, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F81, UOColor.Invariant); // AddType(0x0FF4, UOColor.Invariant); // knihy AddType(0x136C, UOColor.Invariant); // HoDF, Myst. Stone AddType(0x0F8F, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F8B, UOColor.Invariant); // AddType(0x1406, 0x031E); // a Stunning Warmace AddType(0x0D16, 0x00A3); // a Mystical Mushroom AddType(0x0DBD, 0x0B9F); // a Mystical Leaf AddType(0x1A9D, 0x0481); // a Mystical Stick AddType(0x0F5A, 0x0044); // a Mystic Crystal AddType(0x0E73, 0x0B9F); // a Mystical Ball AddType(0x0E26, 0x049D); // a Spirit of the Rain AddType(0x0F91, 0x014D); // Heart of Rainbow Dragon AddType(0x1420, 0x0152); // Cobwebby string AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt AddType(0x0CB0, 0x0899); // a Mystical Plant AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower AddType(0x1F03, 0x0771); // Mage's robe AddType(0x1F03, 0x0455); // Death's robe, pozor, bere to i obyc roby AddType(0x13B9, 0x0480); // Ice Viking Sword AddType(0x09D0, 0x09B4); // God's Apple AddType(0x13FC, 0x0237); // Elven Heavy Crossbow AddType(0x379F, 0x0055); // Elfi tetiva AddType(0x108B, 0x0BB5); // a Mystical Beeds AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower } public void AddType(Graphic graphic, UOColor color) { lootTypes.Add(new ItemType(graphic, color)); } private bool CheckCorpse(UOItem item) { // male female imp garga //ushort[] forbiddenCorpses = new ushort[] { 0x0190, 0x0191, 0x0027, 0x0004 }; // return Array.IndexOf<ushort>(forbiddenCorpses, item.Amount) < 0; Notoriety n = CorpsesNotoriety.Get(item, 2000); return n != Notoriety.Innocent && n != Notoriety.Guild && n != Notoriety.Unknown; } public void UklidBagl() { foreach (UOItem item in World.Player.Backpack.Items) { if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color))) { using (ItemUpdateEventWaiter ew = new ItemUpdateEventWaiter(item)) { item.Move(ushort.MaxValue, Aliases.RecevingContainer); ew.Wait(2000); UO.Wait(200); } } } UO.Print("Hotovo"); } } } |
Autor: | Andy [ 31 bře 2015 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Kód: using System;
using System.Collections.Generic; using Phoenix; using Phoenix.WorldData; using Scripts.DarkParadise; namespace Moje { public class MyLoot { public const ushort SpidersSilk = 0x0F8D; public const ushort Corpse = 0x2006; [Executable] public void RizniVse() { UOItem cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x10E4); // draw knife if (!cutter.Exist) cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x0E87); // vidle if (!cutter.Exist) cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x1405); // war fork if (!cutter.Exist) cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x2119, 0x0530); // bastet rezatko if (!cutter.Exist) { ScriptErrorException.Throw("Cannot find anything to cut with."); return; } foreach (UOItem item in World.Ground) { if (item.Graphic == Corpse) { Notoriety notoriety = CorpsesNotoriety.Get(item, 5000); switch (notoriety) { case Notoriety.Unknown: UO.PrintWarning("Unknown notoriety of {0}. Corpse skipped.", item); break; case Notoriety.Criminal: case Notoriety.Murderer: case Notoriety.Neutral: item.WaitTarget(); cutter.Use(); UO.Wait(500); // TODO break; default: break; } } } } [Executable] [BlockMultipleExecutions] public void Lootuj(bool rezat) { if (!Aliases.RecevingContainer.IsValid) { ScriptErrorException.Throw("RecevingContainer not set."); } //ScriptErrorException.ExceptionEnabled = false; World.FindDistance = 6; UO.PrintInformation("Loot started"); if (rezat) RizniVse(); //UIManager.Reset(); foreach (UOItem item in World.Ground) { if (item.Graphic == Corpse) { if (CheckCorpse(item)) { if (!item.Opened) { item.Use(); UO.Wait(500); } LootujMrtvolu(item.Items); } } else if (item.Graphic == SpidersSilk && item.Color == 0 && item.Amount < 2) { continue; } else if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color))) { item.Grab(); UO.Wait(300); } } UO.PrintInformation("Loot finished"); UklidBagl(); } private void LootujMrtvolu(ItemsCollection collection) { foreach (UOItem item in collection) { if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color))) { //Journal.Clear(); item.Grab(); //Journal.WaitForText(true, 5000, "akce skoncila"); UO.Wait(500); } } } private struct ItemType { public ItemType(Graphic graphic, UOColor color) { Graphic = graphic; Color = color; } public Graphic Graphic; public UOColor Color; } private List<ItemType> lootTypes; public MyLoot() { lootTypes = new List<ItemType>(); AddType(0x0F3F, UOColor.Invariant); // Arrow AddType(0x1BFB, UOColor.Invariant); // Bolt AddType(0x0E29, UOColor.Invariant); // Bandages AddType(0x0F8D, UOColor.Invariant); // SS AddType(0x0EED, UOColor.Invariant); // Gold Coins AddType(0x0F7B, UOColor.Invariant); // BM AddType(0x0F7A, UOColor.Invariant); // BP AddType(0x0F84, UOColor.Invariant); // GA AddType(0x0F85, UOColor.Invariant); // GI AddType(0x0F86, UOColor.Invariant); // MR AddType(0x0F88, UOColor.Invariant); // NS AddType(0x0F8C, UOColor.Invariant); // SA AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor AddType(0x1bd1, UOColor.Invariant); // Peri AddType(0x0F78, UOColor.Invariant); // Batwings AddType(0x0F87, UOColor.Invariant); // Eyes of Newt AddType(0x14EB, UOColor.Invariant); // Treassure Map AddType(0x0E80, UOColor.Invariant); // Poklad AddType(0x0E76, 0x049A); // Pytlik AddType(0x097A, UOColor.Invariant); // Alligator Hide AddType(0x097B, UOColor.Invariant); // Snake skin AddType(0x097C, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej AddType(0x097D, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt // AddType(0x1078, UOColor.Invariant); // Hides AddType(0x1F13, UOColor.Invariant); // skillpointy AddType(0x0E34, 0x0000); // Blank Scroll AddType(0x0F20, UOColor.Invariant); // Tourmaline AddType(0x0F8E, UOColor.Invariant); // Serpent Scales AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor AddType(0x0F91, UOColor.Invariant); // Wyrms Heart AddType(0x0F80, UOColor.Invariant); // daemon bones AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); // bones AddType(0x0F83, UOColor.Invariant); // Executioner's Cap AddType(0x108A, UOColor.Invariant); // Ring AddType(0x1086, 0x0000); // Bracelet AddType(0x1088, UOColor.Invariant); // Neclase AddType(0x1848, 0); // Elixir DOPLNIT BARVY, NEDAVAT INVARIANT KVULI MYSTIKU //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x1848, 0); // Elixir //AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); // AddType(0x139A, UOColor.Invariant); // Statue AddType(0x0F82, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F7D, UOColor.Invariant); // AddType(0x0E9C, UOColor.Invariant); // Drums AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Harp AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Lute AddType(0x14ED, UOColor.Invariant); // Deed 1 AddType(0x14EE, UOColor.Invariant); // Deed 2 AddType(0x0F7F, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F7C, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F89, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F81, UOColor.Invariant); // AddType(0x0FF4, UOColor.Invariant); // knihy AddType(0x136C, UOColor.Invariant); // HoDF, Myst. Stone AddType(0x0F8F, UOColor.Invariant); // AddType(0x0F8B, UOColor.Invariant); // AddType(0x1406, 0x031E); // a Stunning Warmace AddType(0x0D16, 0x00A3); // a Mystical Mushroom AddType(0x0DBD, 0x0B9F); // a Mystical Leaf AddType(0x1A9D, 0x0481); // a Mystical Stick AddType(0x0F5A, 0x0044); // a Mystic Crystal AddType(0x0E73, 0x0B9F); // a Mystical Ball AddType(0x0E26, 0x049D); // a Spirit of the Rain AddType(0x0F91, 0x014D); // Heart of Rainbow Dragon AddType(0x1420, 0x0152); // Cobwebby string AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt AddType(0x0CB0, 0x0899); // a Mystical Plant AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower AddType(0x1F03, 0x0771); // Mage's robe AddType(0x1F03, 0x0455); // Death's robe, pozor, bere to i obyc roby AddType(0x13B9, 0x0480); // Ice Viking Sword AddType(0x09D0, 0x09B4); // God's Apple AddType(0x13FC, 0x0237); // Elven Heavy Crossbow AddType(0x379F, 0x0055); // Elfi tetiva AddType(0x108B, 0x0BB5); // a Mystical Beeds AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower } public void AddType(Graphic graphic, UOColor color) { lootTypes.Add(new ItemType(graphic, color)); } private bool CheckCorpse(UOItem item) { // male female imp garga //ushort[] forbiddenCorpses = new ushort[] { 0x0190, 0x0191, 0x0027, 0x0004 }; // return Array.IndexOf<ushort>(forbiddenCorpses, item.Amount) < 0; Notoriety n = CorpsesNotoriety.Get(item, 2000); return n != Notoriety.Innocent && n != Notoriety.Guild && n != Notoriety.Unknown; } public void UklidBagl() { foreach (UOItem item in World.Player.Backpack.Items) { if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color))) { using (ItemUpdateEventWaiter ew = new ItemUpdateEventWaiter(item)) { item.Move(ushort.MaxValue, Aliases.RecevingContainer); ew.Wait(2000); UO.Wait(200); } } } UO.Print("Hotovo"); } } } |
Autor: | Nagash [ 04 srp 2017 08:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mathisek |
Dávno člen lock |
Stránka 4 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |