Amonthia

Právě je 19 dub 2024 06:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pody - STAŽENO
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010 20:47 
Offline
Lesní tulák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2010 08:48
Příspěvky: 37
Zdravíčko :)

Něco o mě z rálu :)
Mé jméno je Martin Podolský, ale jinak než Pody, Podoláku nebo Podolku mi nikdo neřekne :), v březnu mi bude 17 let :) Pocházím z vesnice Častolovice která leží asi 30 Km od Hradce Králové. Studuji druhým rokem obor Truhlář :D. Mezi mé zajmy patří především přítelkyně déle pak hodně posilovna a fotbal hraju, s Darkem a Drexem v teamu :D ve stejné soutěži proti nám hraje myslím i Pony :) a zbylý čas trávím buďto pracováním nebo u počítače :) času mám dost do školy se učit nepotřebuju :D ...

A z "Temnýho Ráje"
Ultimu hraji asi cca 4 roky, přivedli mě k ní Dark s Drexem :) Hrál sem odjakživa za Wariora jménem Harsh za kterého jsem se sem i hlásil někdy na začátku hraní UO :).... po té sem asi v březnu tento rok ukončil "UO kariéru" a wara sem dal kamarádoj... :) Za Harshe sem se choval hrozně už od počátku... bylo mi fuk jak se chovám hrál sem to jen proto abych měl víc "mamonu" než ostatní :) a pro 10K sem byl schopnej okrást skoro kohokoli, dělal sem různý prasárny především takový to podvádění při kupování a tak... ale jail sem nikdy nebyl :) bylo mi to jedno řekl jsem si že je to prostě jenom hra... později když už sem "přicházel k rozumu" už sem byl tak zapsanej jako malej "vypaštěnej" puberťák kterej akorád krade.. měnit se to nedalo... litoval sem toho... ale tím sem už nic nezměnil :) tak sem s UO skončil...