Amonthia

Právě je 27 kvě 2018 04:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 11:03 
Offline
Sluha Pánů
Uživatelský avatar

Registrován: 08 zář 2014 16:26
Příspěvky: 306
diky moc Andy ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 21:29 
Offline
Sluha Pánů
Uživatelský avatar

Registrován: 08 zář 2014 16:26
Příspěvky: 306
tak se chci pochlubit takove moje male viteztvi ;-) ... ted se muzu venovat ostatnimu :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 01:51 
Offline
Vožungr
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2008 19:20
Příspěvky: 2760
Bydliště: Nová Nara
Mathisek píše:
tak se chci pochlubit takove moje male viteztvi ;-) ... ted se muzu venovat ostatnimu :)


Gratulace :-)

_________________
Kód:
Ara:
Vzhqldom ba to ze este teraz som.najeba... jak stolverjka tak to asi zajtea ndam....sorryyyyyyyy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 06:48 
Offline
Krakonoš
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2008 13:09
Příspěvky: 3997
Bydliště: Praha
Za tohle by jsi zasloužil nejmíň metál :)

_________________
Kdo ovládá minulost, ovládá i budoucnost. (1987 - Velký bratr)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 07:18 
Offline
Guildmaster
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2008 08:51
Příspěvky: 4477
Bydliště: Praha
Mathisek píše:
tak se chci pochlubit takove moje male viteztvi ;-) ... ted se muzu venovat ostatnimu :)

Gratuluju :-)

_________________
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
________________

Tomino:
musel jsem mlade vysvetlit, ze uo je na prvnim miste
Tomino:
:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 07:30 
Offline
Rasův Pán
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2008 09:31
Příspěvky: 695
Výborně, Mates. Dobrá práce.

Potom koupím nějaký ty koníky bo lamy :-)

_________________
prošel jsem wow, Lotro, GW 2 a UO je pořád nej :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 07:56 
Offline
Kovářský učeň
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2013 10:53
Příspěvky: 217
Gratuluji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 11:01 
Offline
Správce Amonova pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2011 17:23
Příspěvky: 3836
GZ ! uz ted jsi dokazal s tamingem vic nez ja za celou dobu na DP :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 18:05 
Offline
Lesní tulák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srp 2012 20:35
Příspěvky: 57
...velká gratulace,ted už to snad dodělám taky:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 30 led 2015 13:29 
Offline
Guildmaster
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2008 08:51
Příspěvky: 4477
Bydliště: Praha
Mathisek píše:
Tak kdyz jsem se bavil s Marou tak to je spis hodne tvrdej trest ... malo lidi na dp to dalo ... no uvidime co se mi s tim podari vykouzlit moc sanci tomu nedavam ;-)

Zkus napsat znovu Tomovi, nějak to vyřešíte.

Jinak možná mu to vezme chvíli než odpoví, stěhoval se a nemá momentálně internet doma.

_________________
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
________________

Tomino:
musel jsem mlade vysvetlit, ze uo je na prvnim miste
Tomino:
:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 31 led 2015 15:04 
Offline
Purkrabí
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2011 13:20
Příspěvky: 1307
Za tvé úsilí a vytrvalost, s jakou jsi se pustil do trénování tamingu jsem byl pověřen naším bohem Amonem, abych ti zrušil přidělený úkol Martina.
Věřím, že ti tento skill odemkne spoustu netušených možností, které tak tvá postava získala a že ti a celé guildě bude jen a jen ku prospěchu. Uvidíš, že jsi svůj čas investoval správně ;)

_________________
-J-:
tom to naprikald hraje 15 let a porad na picu
-J-:
ale posledni 5 let si udelal na picu i postavy takze to je HIGH LEVEL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 01 úno 2015 18:52 
Offline
Sluha Pánů
Uživatelský avatar

Registrován: 08 zář 2014 16:26
Příspěvky: 306
tak to je skvela zprava :) ... urcite se o to i tak pokusim ale jsem rad, ze to neni podminkou meho dalsiho pripadneho postupu :) ... ted jsem se dal na poisonin tak uvidime ... je to taky slusnej opruz :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 16 bře 2015 20:39 
Offline
Purkrabí
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2011 13:20
Příspěvky: 1307
Adept LOCK :roll:

_________________
-J-:
tom to naprikald hraje 15 let a porad na picu
-J-:
ale posledni 5 let si udelal na picu i postavy takze to je HIGH LEVEL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015 13:20 
Offline
Rasův Pán
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2008 09:31
Příspěvky: 695
,exec lootuj false - neřeže předtím
,exec lootuj true - řeže

Kód:
using System;
using System.Collections.Generic;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using Scripts.DarkParadise;

namespace Moje
{
    public class MyLoot
    {
        public const ushort SpidersSilk = 0x0F8D;
        public const ushort Corpse = 0x2006;

        [Executable]
        public void RizniVse()
        {
            UOItem cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x10E4); // draw knife
            if (!cutter.Exist)
                cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x0E87); // vidle

            if (!cutter.Exist)
                cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x1405); // war fork
           
            if (!cutter.Exist)
                cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x2119, 0x0530); // bastet rezatko
           
            if (!cutter.Exist)
            {
                ScriptErrorException.Throw("Cannot find anything to cut with.");
                return;
            }

            foreach (UOItem item in World.Ground)
            {
                if (item.Graphic == Corpse)
                {
                    Notoriety notoriety = CorpsesNotoriety.Get(item, 5000);

                    switch (notoriety)
                    {
                        case Notoriety.Unknown:
                            UO.PrintWarning("Unknown notoriety of {0}. Corpse skipped.", item);
                            break;

                        case Notoriety.Criminal:
                        case Notoriety.Murderer:
                        case Notoriety.Neutral:
                            item.WaitTarget();
                            cutter.Use();
                            UO.Wait(500); // TODO
                            break;

                        default:
                            break;
                    }
                }
            }
        }

        [Executable]
        [BlockMultipleExecutions]
        public void Lootuj(bool rezat)
        {
            if (!Aliases.RecevingContainer.IsValid)
            {
                ScriptErrorException.Throw("RecevingContainer not set.");
            }

            //ScriptErrorException.ExceptionEnabled = false;
            World.FindDistance = 6;

            UO.PrintInformation("Loot started");
            if (rezat)
                RizniVse();
            //UIManager.Reset();
            foreach (UOItem item in World.Ground)
            {
                if (item.Graphic == Corpse)
                {
                    if (CheckCorpse(item))
                    {
                        if (!item.Opened)
                        {
                            item.Use();
                            UO.Wait(500);
                        }
                        LootujMrtvolu(item.Items);
                    }
                }
                else if (item.Graphic == SpidersSilk && item.Color == 0 && item.Amount < 2)
                {
                    continue;
                }
                else if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color)))
                {
                    item.Grab();
                    UO.Wait(300);
                }
            }   

            UO.PrintInformation("Loot finished");
            UklidBagl();
        }
        private void LootujMrtvolu(ItemsCollection collection)
        {
            foreach (UOItem item in collection)
            {
                if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color)))
                {
                    //Journal.Clear();
                    item.Grab();
                    //Journal.WaitForText(true, 5000, "akce skoncila");
                    UO.Wait(500);
                }
            }
        }
        private struct ItemType
        {
            public ItemType(Graphic graphic, UOColor color)
            {
                Graphic = graphic;
                Color = color;
            }

            public Graphic Graphic;
            public UOColor Color;
        }
        private List<ItemType> lootTypes;
        public MyLoot()
        {
            lootTypes = new List<ItemType>();
           
            AddType(0x0F3F, UOColor.Invariant); // Arrow
            AddType(0x1BFB, UOColor.Invariant); // Bolt
           
            AddType(0x0E29, UOColor.Invariant); // Bandages

            AddType(0x0F8D, UOColor.Invariant); // SS
            AddType(0x0EED, UOColor.Invariant); // Gold Coins
            AddType(0x0F7B, UOColor.Invariant); // BM
            AddType(0x0F7A, UOColor.Invariant); // BP
            AddType(0x0F84, UOColor.Invariant); // GA
            AddType(0x0F85, UOColor.Invariant); // GI
            AddType(0x0F86, UOColor.Invariant); // MR
            AddType(0x0F88, UOColor.Invariant); // NS
            AddType(0x0F8C, UOColor.Invariant); // SA
            AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor
            AddType(0x1bd1, UOColor.Invariant); // Peri
            AddType(0x0F78, UOColor.Invariant); // Batwings
            AddType(0x0F87, UOColor.Invariant); // Eyes of Newt
            AddType(0x14EB, UOColor.Invariant); // Treassure Map
           
            AddType(0x0E80, UOColor.Invariant); // Poklad
            AddType(0x0E76, 0x049A); // Pytlik
            AddType(0x097A, UOColor.Invariant); // Alligator Hide
            AddType(0x097B, UOColor.Invariant); // Snake skin
            AddType(0x097C, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej
            AddType(0x097D, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej
            AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt
            // AddType(0x1078, UOColor.Invariant); // Hides
            AddType(0x1F13, UOColor.Invariant); // skillpointy

            AddType(0x0E34, 0x0000); // Blank Scroll
            AddType(0x0F20, UOColor.Invariant); // Tourmaline
            AddType(0x0F8E, UOColor.Invariant); // Serpent Scales
            AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor
            AddType(0x0F91, UOColor.Invariant); // Wyrms Heart
            AddType(0x0F80, UOColor.Invariant); // daemon bones
            AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); // bones
            AddType(0x0F83, UOColor.Invariant); // Executioner's Cap
            AddType(0x108A, UOColor.Invariant); // Ring
            AddType(0x1086, 0x0000); // Bracelet
            AddType(0x1088, UOColor.Invariant); // Neclase
            AddType(0x1848, 0); // Elixir DOPLNIT BARVY, NEDAVAT INVARIANT KVULI MYSTIKU
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x139A, UOColor.Invariant); // Statue
            AddType(0x0F82, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F7D, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0E9C, UOColor.Invariant); // Drums
            AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Harp
            AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Lute
            AddType(0x14ED, UOColor.Invariant); // Deed 1
            AddType(0x14EE, UOColor.Invariant); // Deed 2
            AddType(0x0F7F, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F7C, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F89, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F81, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0FF4, UOColor.Invariant); // knihy
            AddType(0x136C, UOColor.Invariant); // HoDF, Myst. Stone
            AddType(0x0F8F, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F8B, UOColor.Invariant); //

            AddType(0x1406, 0x031E); // a Stunning Warmace
            AddType(0x0D16, 0x00A3); // a Mystical Mushroom
            AddType(0x0DBD, 0x0B9F); // a Mystical Leaf
            AddType(0x1A9D, 0x0481); // a Mystical Stick
            AddType(0x0F5A, 0x0044); // a Mystic Crystal
            AddType(0x0E73, 0x0B9F); // a Mystical Ball
            AddType(0x0E26, 0x049D); // a Spirit of the Rain
            AddType(0x0F91, 0x014D); // Heart of Rainbow Dragon
            AddType(0x1420, 0x0152); // Cobwebby string
            AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt
            AddType(0x0CB0, 0x0899); // a Mystical Plant
            AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower
            AddType(0x1F03, 0x0771); // Mage's robe
            AddType(0x1F03, 0x0455); // Death's robe, pozor, bere to i obyc roby
            AddType(0x13B9, 0x0480); // Ice Viking Sword
            AddType(0x09D0, 0x09B4); // God's Apple
            AddType(0x13FC, 0x0237); // Elven Heavy Crossbow
            AddType(0x379F, 0x0055); // Elfi tetiva
            AddType(0x108B, 0x0BB5); // a Mystical Beeds
            AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower
     
        }

        public void AddType(Graphic graphic, UOColor color)
        {
            lootTypes.Add(new ItemType(graphic, color));
        }
        private bool CheckCorpse(UOItem item)
        {
            //                                         male    female  imp     garga
            //ushort[] forbiddenCorpses = new ushort[] { 0x0190, 0x0191, 0x0027, 0x0004 };
            // return Array.IndexOf<ushort>(forbiddenCorpses, item.Amount) < 0;

            Notoriety n = CorpsesNotoriety.Get(item, 2000);
            return n != Notoriety.Innocent && n != Notoriety.Guild && n != Notoriety.Unknown;
        }
        public void UklidBagl()
        {
            foreach (UOItem item in World.Player.Backpack.Items)
            {
                if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color)))
                {
                    using (ItemUpdateEventWaiter ew = new ItemUpdateEventWaiter(item))
                    {
                        item.Move(ushort.MaxValue, Aliases.RecevingContainer);
                        ew.Wait(2000);
                        UO.Wait(200);
                    }
                }
            }
            UO.Print("Hotovo");
        }
    }
}

_________________
prošel jsem wow, Lotro, GW 2 a UO je pořád nej :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015 13:26 
Offline
Rasův Pán
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2008 09:31
Příspěvky: 695
Kód:
using System;
using System.Collections.Generic;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using Scripts.DarkParadise;

namespace Moje
{
    public class MyLoot
    {
        public const ushort SpidersSilk = 0x0F8D;
        public const ushort Corpse = 0x2006;

        [Executable]
        public void RizniVse()
        {
            UOItem cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x10E4); // draw knife
            if (!cutter.Exist)
                cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x0E87); // vidle

            if (!cutter.Exist)
                cutter = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(0x1405); // war fork
                                     
            if (!cutter.Exist)
                cutter = World.Player.Backpack.Items.FindType(0x2119, 0x0530); // bastet rezatko
           
            if (!cutter.Exist)
            {
                ScriptErrorException.Throw("Cannot find anything to cut with.");
                return;
            }

            foreach (UOItem item in World.Ground)
            {
                if (item.Graphic == Corpse)
                {
                    Notoriety notoriety = CorpsesNotoriety.Get(item, 5000);

                    switch (notoriety)
                    {
                        case Notoriety.Unknown:
                            UO.PrintWarning("Unknown notoriety of {0}. Corpse skipped.", item);
                            break;

                        case Notoriety.Criminal:
                        case Notoriety.Murderer:
                        case Notoriety.Neutral:
                            item.WaitTarget();
                            cutter.Use();
                            UO.Wait(500); // TODO
                            break;

                        default:
                            break;
                    }
                }
            }
        }

        [Executable]
        [BlockMultipleExecutions]
        public void Lootuj(bool rezat)
        {
            if (!Aliases.RecevingContainer.IsValid)
            {
                ScriptErrorException.Throw("RecevingContainer not set.");
            }

            //ScriptErrorException.ExceptionEnabled = false;
            World.FindDistance = 6;

            UO.PrintInformation("Loot started");
            if (rezat)
                RizniVse();
            //UIManager.Reset();
            foreach (UOItem item in World.Ground)
            {
                if (item.Graphic == Corpse)
                {
                    if (CheckCorpse(item))
                    {
                        if (!item.Opened)
                        {
                            item.Use();
                            UO.Wait(500);
                        }
                        LootujMrtvolu(item.Items);
                    }
                }
                else if (item.Graphic == SpidersSilk && item.Color == 0 && item.Amount < 2)
                {
                    continue;
                }
                else if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color)))
                {
                    item.Grab();
                    UO.Wait(300);
                }
            }   

            UO.PrintInformation("Loot finished");
            UklidBagl();
        }
        private void LootujMrtvolu(ItemsCollection collection)
        {
            foreach (UOItem item in collection)
            {
                if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color)))
                {
                    //Journal.Clear();
                    item.Grab();
                    //Journal.WaitForText(true, 5000, "akce skoncila");
                    UO.Wait(500);
                }
            }
        }
        private struct ItemType
        {
            public ItemType(Graphic graphic, UOColor color)
            {
                Graphic = graphic;
                Color = color;
            }

            public Graphic Graphic;
            public UOColor Color;
        }
        private List<ItemType> lootTypes;
        public MyLoot()
        {
            lootTypes = new List<ItemType>();
           
            AddType(0x0F3F, UOColor.Invariant); // Arrow
            AddType(0x1BFB, UOColor.Invariant); // Bolt
           
            AddType(0x0E29, UOColor.Invariant); // Bandages

            AddType(0x0F8D, UOColor.Invariant); // SS
            AddType(0x0EED, UOColor.Invariant); // Gold Coins
            AddType(0x0F7B, UOColor.Invariant); // BM
            AddType(0x0F7A, UOColor.Invariant); // BP
            AddType(0x0F84, UOColor.Invariant); // GA
            AddType(0x0F85, UOColor.Invariant); // GI
            AddType(0x0F86, UOColor.Invariant); // MR
            AddType(0x0F88, UOColor.Invariant); // NS
            AddType(0x0F8C, UOColor.Invariant); // SA
            AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor
            AddType(0x1bd1, UOColor.Invariant); // Peri
            AddType(0x0F78, UOColor.Invariant); // Batwings
            AddType(0x0F87, UOColor.Invariant); // Eyes of Newt
            AddType(0x14EB, UOColor.Invariant); // Treassure Map
           
            AddType(0x0E80, UOColor.Invariant); // Poklad
            AddType(0x0E76, 0x049A); // Pytlik
            AddType(0x097A, UOColor.Invariant); // Alligator Hide
            AddType(0x097B, UOColor.Invariant); // Snake skin
            AddType(0x097C, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej
            AddType(0x097D, UOColor.Invariant); // nevim, treba dalsi trofej
            AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt
            // AddType(0x1078, UOColor.Invariant); // Hides
            AddType(0x1F13, UOColor.Invariant); // skillpointy

            AddType(0x0E34, 0x0000); // Blank Scroll
            AddType(0x0F20, UOColor.Invariant); // Tourmaline
            AddType(0x0F8E, UOColor.Invariant); // Serpent Scales
            AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); // Blackmoor
            AddType(0x0F91, UOColor.Invariant); // Wyrms Heart
            AddType(0x0F80, UOColor.Invariant); // daemon bones
            AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); // bones
            AddType(0x0F83, UOColor.Invariant); // Executioner's Cap
            AddType(0x108A, UOColor.Invariant); // Ring
            AddType(0x1086, 0x0000); // Bracelet
            AddType(0x1088, UOColor.Invariant); // Neclase
            AddType(0x1848, 0); // Elixir DOPLNIT BARVY, NEDAVAT INVARIANT KVULI MYSTIKU
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x1848, 0); // Elixir
            //AddType(0x0F7E, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x139A, UOColor.Invariant); // Statue
            AddType(0x0F82, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F7D, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0E9C, UOColor.Invariant); // Drums
            AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Harp
            AddType(0x0EB2, UOColor.Invariant); // Lute
            AddType(0x14ED, UOColor.Invariant); // Deed 1
            AddType(0x14EE, UOColor.Invariant); // Deed 2
            AddType(0x0F7F, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F7C, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F79, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F89, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F81, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0FF4, UOColor.Invariant); // knihy
            AddType(0x136C, UOColor.Invariant); // HoDF, Myst. Stone
            AddType(0x0F8F, UOColor.Invariant); //
            AddType(0x0F8B, UOColor.Invariant); //

            AddType(0x1406, 0x031E); // a Stunning Warmace
            AddType(0x0D16, 0x00A3); // a Mystical Mushroom
            AddType(0x0DBD, 0x0B9F); // a Mystical Leaf
            AddType(0x1A9D, 0x0481); // a Mystical Stick
            AddType(0x0F5A, 0x0044); // a Mystic Crystal
            AddType(0x0E73, 0x0B9F); // a Mystical Ball
            AddType(0x0E26, 0x049D); // a Spirit of the Rain
            AddType(0x0F91, 0x014D); // Heart of Rainbow Dragon
            AddType(0x1420, 0x0152); // Cobwebby string
            AddType(0x097E, 0x0037); // a Wolf Pelt
            AddType(0x0CB0, 0x0899); // a Mystical Plant
            AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower
            AddType(0x1F03, 0x0771); // Mage's robe
            AddType(0x1F03, 0x0455); // Death's robe, pozor, bere to i obyc roby
            AddType(0x13B9, 0x0480); // Ice Viking Sword
            AddType(0x09D0, 0x09B4); // God's Apple
            AddType(0x13FC, 0x0237); // Elven Heavy Crossbow
            AddType(0x379F, 0x0055); // Elfi tetiva
            AddType(0x108B, 0x0BB5); // a Mystical Beeds
            AddType(0x0DC3, 0x005B); // a Mystical Flower
     
        }

        public void AddType(Graphic graphic, UOColor color)
        {
            lootTypes.Add(new ItemType(graphic, color));
        }
        private bool CheckCorpse(UOItem item)
        {
            //                                         male    female  imp     garga
            //ushort[] forbiddenCorpses = new ushort[] { 0x0190, 0x0191, 0x0027, 0x0004 };
            // return Array.IndexOf<ushort>(forbiddenCorpses, item.Amount) < 0;

            Notoriety n = CorpsesNotoriety.Get(item, 2000);
            return n != Notoriety.Innocent && n != Notoriety.Guild && n != Notoriety.Unknown;
        }
        public void UklidBagl()
        {
            foreach (UOItem item in World.Player.Backpack.Items)
            {
                if (lootTypes.Contains(new ItemType(item.Graphic, item.Color)))
                {
                    using (ItemUpdateEventWaiter ew = new ItemUpdateEventWaiter(item))
                    {
                        item.Move(ushort.MaxValue, Aliases.RecevingContainer);
                        ew.Wait(2000);
                        UO.Wait(200);
                    }
                }
            }
            UO.Print("Hotovo");
        }
    }
}

_________________
prošel jsem wow, Lotro, GW 2 a UO je pořád nej :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mathisek
PříspěvekNapsal: 04 srp 2017 08:57 
Offline
Krakonoš
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2008 13:09
Příspěvky: 3997
Bydliště: Praha
Dávno člen lock

_________________
Kdo ovládá minulost, ovládá i budoucnost. (1987 - Velký bratr)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz