Amonthia

Právě je 29 bře 2024 07:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bohdec - VYHOVĚNO
PříspěvekNapsal: 17 zář 2011 12:26 
Offline
Lesní tulák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2011 10:35
Příspěvky: 68
Zdravím všechny vyznavače boha Amona.
Jmenuji se Martin Bohdálek(odtud Bohdec) a je mi 21 let. Bydlím a studuji v Brně , a to VUT FSI - strašná průda.
Vzhledem k tomu, že skoro všechny hry, co v dnešní době vyšly mě sklamaly buď jejich hratelností, nebo jejich jednoduchostí, rozhodl jsem se vrátit k staré dobré UO.