Amonthia

Právě je 16 dub 2024 06:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sangur Templarsky rytir - ZAMÍTNUTO
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010 21:50 
Zdravím tak začnu nejprve od sebe. Jmenuji se Ondřej Chvátal pochazím z královského města Jihlavy. Tento svět obývám již 22 let. Pracuji jako technik u dopravní firmy. Ve svém volném čase se věnuji mému hlavnímu koníčku. Dělám historický šerm a vše okolo středověku. Věnuji se především době vikingů. UO hraji vcelku často především po večerech. Přítelkyni nemám ta mne opustila nedávno po pěti letech a také proto jsem po delší pauze opět začal hrát. Ale občas se stane, že si dam na nějakou chvilku pauzu.

Tak nyní něco k virtuálnímu světu.


mé postavy :

- Templarsky rytir (paladin) - Max hlavní skilly je to má hlavní postava
- Jihlavsky kral (Nekromant)- max nekromacie a magery asi 85 a heal take max
- William Wallace - max pouze mining
- Rytir Grizzly ( warrior ) - v nb dungu
- Gathruin Elberas ( paladin ) - v nb dungu
- Bailien ( clerik ) - momentálně postava kterou trénuji
- Olaf Magnuson ( ranger ) - netrenovaný
- Sangur ( nevím ) mam ho jen vytvoreneho ted ani nevim charakter ups.
- vikingstad ( mag ) - netrenovany
- Rytir Grunwald ( warior ) - moc netrenovaný

Jinak pk jsem mel jedno a hned prvni postavu a bylo to omylem jsme nevedeli co delat s kamaradem kdyz jsme prisli a blbly jsme a skoncili jsme jako pk postavu jsem po zjisteni co to pk je nechal smazat jsem jinak Anti pk coz dosvecuji guildy v kterych jsem byl. Jinak kdyby jste si chteli neco zjistovat tak ta postava pk se jmenovala Rytir z Jihlavy.

Mel jsem jeden prohresek a to za AFK.