Amonthia

Právě je 27 dub 2024 16:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mezek - VYHOVENO
PříspěvekNapsal: 06 úno 2010 19:05 
Offline
Mlýnský čeledín
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2009 22:54
Příspěvky: 123
Zdravím mocnou gildu Amonthii!

Jmenuju se Honza a ve světě DP jsem znám jako Mezek. Rád bych se ucházel o členství ve vaší gildě.

Něco málo o mě:
Je mi 20 let. bydlím v Novém Jičíně ale studuji (FFMU 1.ročník) v Brně takže jsem tam víc než doma.
Moje zaliby jsou: PC games, filmy, sport, pivo a holky ;)
UO hraji cca 6 let ale s přestávkami. Posledně jsem začal v prosinci 2008.
Jelikož studuju čas na UO mám a hraju dost aktivně. Do dungu se vždycky rád podívám a můžu jak přes noc tak ve dne.
Na srazy jsem ochoten jezdit a těším se neb sem na žádném takovém ještě nebyl. (ale piju jen pivo tvrdej mi dělá špatně na játra) :D

Takže teď co se UO týče:

Hraju PVM only, nikdy sem neměl aktivní pk ( jedno mám zmražené na acc co jsem dostal ), PVP mě neláka, nelákalo a nikdy lákat nebude.